13:42

BESVIKEN . trodde vi hade typ två veckor till att ha underbart lov -
men närå, de är sju dagar kvar, precis en vecka - fy bläääh ursh!
fast man får se de från den positiva sidan att man kommer närmare
allt annat, min 18 årsdag, flyttningen, apun, sommarlovet osv.

nu sitter jag och rensar bort massor med bilder på facebook, varför?
man måste lägga bort de gamla för att ha plats för det nya.
man måste liksom ha det tomt för att vilja lägga i nya saker i lådan.
& det vill jag, jag vill ha nytt och frecht i mitt liv nu, lämna mkt
skit bakom mig, och det är inte för att de är nytt år utan för att det är
så mycket gott i livet som man kan få ist för de man har.
jävlar vad ljup jag va såhär en måndagmorgon, dax att lägga ner.
conne sover typ fortfarande den lillajäveln - så snart väcker jag henne
om det ska bli någon promenad, kanske att man ska äta något före?
mh,   ja , hmmm hejdå. hehe


bjuder på en bild när jag och conne bastade på nyårsafton:


Kommentarer
Postat av: viktoria.

dåligt brun hon är då....

2011-01-03 @ 14:59:46
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0