10:27

men godmorgon sophia, har du sovit gott i natt?
- nja, kan inte påstå att det blev så mycket sova.
det låter inte bra, men så du sitter och "köttar" matte i skolan nu?
- ne du vet, jag bestämde mig ändå för att satsa på blogg karriären.

ne, skämt år sido! jag gick faktiskt upp och skulle dra mig mot skolan,
fast sen trodde jag att jag gått med i terro gruppen och satt på mig
massa bomber som skulle spränga hela gästrikland, paaang -
asså sprängade huvudvärk. så efter ett tag kände jag WhaaaaTA FUCK?!
så jag lag mig igen, hälsa före framgång, utan en stabil hälsa blir det
ingen framgång har jag fått lärt mig av en viss dam. så är det.

jaha, så hur ser dagens planer ut?
- jo, jag ska öppna sen stänga matteboken, fixa mig och åka in för
en fika med min bästa vän. awsome.
blir der några fler inlägg före det?
- men gud ja, en bloggare ska ha en bra update!

just nu:


NYVAKEN = AS FRÄÄÄÄSH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0