08:18

godmorgon, har precis anlänt till min skola thorens här i gävle.
och nu ska jag ha historia med faktiskt den bästa arbetande
läraren på den här skolan, det känns helt okej liksom.

en sjuk sak som jag har tänkt på är att ja, igår hade jag en låt på
hjärnan och senare på slutet av dagen lirade viktor den på girran i
skolan, hur stor chans är det? random låt liksom.
även att vi kunde köpa jobb på en godis affär (jag gjorde självklart de)
även att alex sa att dom skulle bestäma de i dag och vilken godisaffär
av alla i stan åkte jag och phillip till och köpte candy på igår kväll?
är det slump eller betyder dessa grejer något, DONT KNOW.

så här ser man ut idag, care?

kändes som jag lärde hem till pappa
idag och hämta mer kläder en typ två tröjer som jag har hos mamma.
care på det med? men vi har börjar.   CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0