00:36

asså straffar, alltså ja, de slutade med att jag satte mig och
kolla på fucking kuk hockey och ja självklart förlora sverige -
de är bara finnar som kan lira hockey OKEJOKEJ finland förlorade
emor ryssarna också men de är bara någon jävla tur liskom.
anyway , tror jag ska satsa på en kariärr som kommentator!.

"emma går emot kylskåpet,hon lyfterhanden smidigt och däääär
grabbar hon tag i julmusten som hon öpnnar och slukar!"

asså HAHAHAHHAHA.

emma: brukar du porrsurfa något?
jag: haha, neä?
emma: de brukar jag haha, därför jag lärde lämna in datorn nu.

HAHAHHA, KÅT F96 .   de spårar här hemma.

hur blev de med därdär att sova??????????  nu ska jag röka hehe.  bye


Kommentarer
Postat av: cewrro

och här sitter du din bloggkåta fan och avslöjar hennes mörka hemligheter! :D

2011-01-04 @ 00:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0