10:13

godmorgon, efter apun i går tog jag bussen direkt till gävle
för en kaffe på mb med linnea och planera lite inför kryssningen-
börjar bli taggad nu!

sen stressade vi igenom nian innan dom stängde, inte skit värt.
köpte mig en mys halsduk som jag har tjatat om, en svart sådan.
iaf så möte jag upp phillip så skulle han käka suchi så jag smakade
lite för första gången i mitt liv, and i liket it.

idag blir det apu sista gången för den här veckan för jag blir ledig
resten av veckan pga. kryssningen. btw är min handledare as skön!
trvis riktigt bra, eller iaf efter första dagen. dock får man as ont i rygg
och fötterna eftersom man står upp hela dagen men de är smällar man får ta.

ska fixa matlådan och kila till bussen! pöss

Kommentarer
Postat av: cornelia dahlin

du är så fiiiin utan löshår gumman!

2011-02-08 @ 12:48:42
URL: http://corneliadd.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du apu?:)

2011-02-08 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0