10:06

GODMORGON I VÄRMEN, för det är ju så varmt här i sverige.
idag är det onsdag men de känns typ som fredag för jag har
hunnit gjort så mycket redan fast ändå inte.
btw måste jag ta tag i lite skolarbete, var de care på de? ne juste.




nu måste jag packa ner träningskläder eftersom jag tydligen kom på
i går att min rumpa blivit punkterad, kanske att man måste börja
träna igen lill sophia? ja, så jag och ellen ska gymma idag efter jag
har slutat och sen ska vi försöka fortsätta. hur tror ni de kommer gå?

skitsamma för nu måste jag sätta fart om jag ska med halv bussen.
TJILLLLIWIPPEN!

Kommentarer
Postat av: Mizzy

Skönt att träna! :) Var går du nånstans? Finns det några heta killar där? pok

2011-02-23 @ 21:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0