18:36

blev inge plugg , är man förvånad?
gick över till stålfarfar och gjorde mat till han och mig.
varje gång jag kommer dit får jag skuldkänslor över att jag aldrig
går över någongång ibland utan bara tjatar efter skjuts.
han är ju liksom ändå 75 nu (trorjag,hehe) man vet ju aldrig hur
gammal han kommer bli, dock hade han åk 2 mil längd skidor nu
på två dagar så han är ju ganska pigg vill säga, fast de är ju vanligt
att den piggast helt plötsligt fått hjärtinfarkt och poff så är dom borta,
ne ursh! sånthär ska man inte gå och tänka på men jag älskar
min farfar så jävla mycket så de finns inte! fast de tror jag alla
i min omgivning redan vet om.



nu har jag kommit hem och fixat matlåda för imorgon är de apu igen!
ska jump in i ett bad nu och faktiskt klappa igen för kväller även
fast klockan bara är strax efter 6 - kommer lägga mig typ 2, brukar sluta så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0