21:13

den här veckan har varit galet bra!
den bästa på länge, allt har bara var awsome!
apun;

kryssningen;

18års kalaset x2;

alla brudar, alla människor, all goddryck, solariumet ALLT!
veckans fulaste men nog roligaste pojkar va johan & hans kompis:
the green dancing guy.

veckans babe är tammefan lätt;;

ja, alexandra dahlund!

sen veckans saknade är cornelia, asså har inte hunnit träffat
min älskade på as länge, bara sånadär kortis stunder, DÅLIGT!


vad mer finns det att upplysa den här fina veckan med?
jo, tack till "systrarna" Carlsson som fick med mig på fucking kryssningen
med tanke på att jag inte först skulle, TACK FÖR AWSOEM RESA!

där har vi en liten sumering av veckan typ!
ska mysa ner mig brevid mamma ett tag nu, hihi .  godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad söt du är då! :)

2011-02-15 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0