21:03

förlåt för mitt damp utbrott men jag är så jävla ledsen
över min plånbok och dess innehåll, jag hoppas på att
en vänlig själ har lämnat in den eller kontaktar mig inom kort.
ska iaf förbi polisstation och kolla i morgon osv.

anyway så beställde vi hem lite produkter, as sköna krämer och
dom luktar underbart, lite minispa såhär en torsdagkväll:

dock tkr jag inte att anti rynkkräm är behövligt än, eller?
om man börjar med såntskit nu kanske man blir rynkfri några år fram?

ska hoppa ner och ge mamma en kram för att hon är världens bästa! hörs.

Kommentarer
Postat av: Amelia

Hej Sofia, är din plånbok typ brun med nått märke på!?

Jag hittade iaf en sånn samma dag som du va på gymmet och jag lämnade den i kassan där :)

Hoppas den är din!!

2011-02-25 @ 08:08:11
Postat av: Amelia

Hej Sofia, är din plånbok typ brun med nått märke på!?

Jag hittade iaf en sånn samma dag som du va på gymmet och jag lämnade den i kassan där :)

Hoppas den är din!!

2011-02-25 @ 08:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0