20:22

men godkväller, efter jobbet blev det nästan dirr hem.
såg kerstin i fönstret på hennes salong, alltså henrik (mitt ex) mamma.
så jag va in och hämta en kram och byte lite ord.
fyfan vad man saknar henne, jävla underbar svärmor man hade!

anyway så kom jag hem och slängde ihop mina kläder och
sen tog jag och pappa en sväng i bilen, den där osäker känslan
börjar försvinna och man börjar ju få lite pail på bilen liksom, mkt nice.

nu har jag kommit hem till mamma och så här fint är de i vadasrummet:

fast de är faktiskt de värsta rummet, de är ändå ganska stabilt i köket
och även mammas rum, men de tar nog ett tag innan de blir ordning &
reda här hemma, ge oss en vecka så ska ni få se ;;

nu vet jag inte om phlipper kommer förbi en sväng, vi får la se!
HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0