18:47

godkväller, apun va lika bra idag som i går.
får typ larma, hänga kläder, hjälpa kunder osv.
fast idag byte vi skylt fönstrena också, de va riktigt roligt att vara
med och ha åsikter om hur skyltdockorna skulle vara klädda.
observera att dom har en grym kaffemaskin, färsk malda bönor! hehe

när jag slutat så hämtade pappa upp mig så va det min andra gång att
sätta mig bakom ratten, idag lärde jag mig att starta i backe, växla,
backa och säkert nå mer - riktiga fram steg? jag tror jag inte är någon
hejar på dehär med att köra bil så körkortet kommer ta tid tyvärr haha.
dock säger pappa min att jag lär mig hyfsat snabbt så vi får väl se.

precis kommit hem och nu blir det pasta och pastasås!  peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0