16:30

asså vad händer ikväll?
emma och cornelia ska badatunna och grejer med sitt lag.
barnen , pappa och therese ska kolla på mathias innebandymatch.
MEN JAG DÅ?! jag som ville hyra film och grejer, dock har jag hört
av en liten fågel att de blir mat från pizzan ikväll, AWSOME!

min farbror vesa hans tjej matilda och deras son jack, min kusin
vill säga - har varit på besök här för ett tag sen.
ojjävlar vad han växer! oooojävlar vad jag längtar tills jag får min
egna lilla kotte att gosa med.

skulle jag inte passa som hemma mamma då, tvåbarn och hund?

Kommentarer
Postat av: matilda

finaste lilla gosekorven!

kolla med emma om vilken dag ni vill komma å leka i studion, jag är ju hemma hela tiden i princip! :)

2011-02-05 @ 20:19:10
URL: http://matildasbrain.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0