14:34

apooo, jag är helt slut i kroppen i dag, känner mig som en neger
som vandrat genom öknen i 28 dagar, inte för att jag vet precis
hur det känns men jag kan tänka mig att de är jobbigt.

nu är det såhär att jag tänkte vara duktig att kolla på en marknadsförings
inlämning jag har fått som ska göras under apun, sen nu om jag bara
kollar på den och inte besvarar en ända fråga vet jag iaf ungefär vad som
väntas i uppgiften, BTW FÅR JAG ADHD ATT VI FÅR INLÄMNINGAR UNDER APUN!

jaja, pappa har tydligen dagenefterdag om jag får avgöra på hans röst
så han ville inte övningsköra den jäveln. är de nå care för er? ne, men om du
har läst de så fick du lite onödig information att lägga på minnet.

a nu ska jag göra nytta!  poken.

cool tjej som har en rosa tandborste:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0