12:58

men hallå kära bloggläsare.
hade brådis i morse, åkte på möte på kristallen och sen hade jag
möte med min metor och vi har lagt upp lite specialliteér så att
jag ska kunna gå på min "behandling" på kristallen nu.

har precis varit och köpt godis i en form av belöning för att provet
gick skapligt, dock nöjer jag mig inte med godkänt.
känner att mina krav är höga.

nu ska jag skryta lite för jag trodde typ alla fick mvg på marknadsförings
provet men det var väldigt få, bl.a jag hehe, sen att jag har fått mvg
i förslaget (slutbetyg) i filosofi som inte många andra heller hade fått.
känns riktigt king vetttni. nu ska vi kötta matte med farid,
helst vill jag bara skicka hem han till hans hemland ochn slippa matte c
men de känns lite rasistiskt .   


gay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0