gästbloggning

sophia tjatade och tjatade så jag gav efter tillslut. Idag har jag ändå inge bättre för mig då jag hade halvdag i skolan idag, slutade omkring 12 sådär vilket passar ganska bra då allt inte är på topp för mig just nu. .
Ja vad ska jag berätta, jag är en pillerknaprande 15 åring och sophias (iallafall minst lika snygga om inte snyggare) lillasyster.

Såhär skulle iallafall jag beskriva Sophia: Hon är en vacker virvelvind, med virvelvind menar jag som en berg och dalbana, hennes humör svänger och när hon kliver in i ett rum sveper hon allt och alla i det rummet med storm. Hon har mognat otroligt mycket det senaste året och det gör mig väldigt stolt. Vi har inte haft det särskilt lätt genom åren, men jag vet att vi alltid kommer ha varandra. För vi är av samma blod, vi är systrar. Och det vill jag verkligen säga, att jag är otroligt stolt över att jag har äran att kalla henne min storasyster.

Men tillbaka till mig då, jag är singel och sökande och öppen för alla möjliga förslag, tjejer/killar spelar ingen roll hahaha



Tack för mig!
Emma Pihlajainen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0