23:40

sumering av dagen iväntan på att sex and the city ska börja,
har ca. 3 minuter och 45 sekunder på mig.

började min morgon i lägeheten med emma framför speglarna med fyllda
kaffemuggar & dunkande musik och massa gossip.
begav mig ner till mingel och häkade, saknar stället så mycket när man inte
vrit där på två dagar förstår ni, eller kan de va för att vi skulle ha möte med
bobby angående avslutningsmiddagen för 3orna vi dragit på oss som projektarbete?
ni kan ju gissa själva.

tog en cigg och sedan trskade jag & ellen ner på stan då inget kom till nytta av mitt
värdefulla liv så jag kastade i mig fukost som betod av en chees kl 4 och gick hem
och satte mig och försökte plugga, gick mindre bra skulle jag säga.
nu funderar ni nog hur jag kan ha skrivit såhär mkt på 3 min? elr jag funderar
men 3 minuter är ganska lång tid i vissa sitvationer.

anyway så gav jag upp pluggandet och fick något cp knyk och rensa ur gaderoben
så nu står 4 pappkassar fulla med kläder här om någon vill ha?
efter detta psykfall gick jag och solade solarium innan de blev mat & ett bad,
surrade lite med magnus i luren och nu börjar sex and the city så hare bra poppppie.

en cheey:


en saknad:


en fin kompis och en ful cheey:


en awsome dag:



HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0