21:28



men tjena tjena mitt mellan bena.
dagen började med att jag åkte och "luncha" (frukost skulle de varit men)
men pappa & emma, goaste att jag tog raggmunk? haha, de va riktigt gó
en av mina favoriter är faktiskt: fläskkorv m. rotmos! är lite annorlunda sådär.

senasre åkte jag på ett möte med emma och de gick bra, kändes väldigt värt att
jag fick följa med nu när man va ledig en hel dag (uppskattat som fan EN LEDIG DAG!)

efter mötet gick vi upp på sjukhuset och tog en koppkaffe med mamma innan jag
möte jossan och julshoppa de sista julklapparna, köpte te saker till mamma, en till emma,
en till magnus, en till farfar och några till mig själv ofc, hehe.

efter att jossan ledsna gick jag upp på jobbet och yrrraa, tog en kaffe & hämta mig klocka
och byte några ord innan magen kurrade för mkt så jag sprang hem eftersom de
ryktades om att emma gjort fläskfilé och pompppppppa. ÄLSKAR HENNE.

nu sitter jag här och ska diska och slå in klapparna så fuckoff hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0