20:50

TJAAAAAAAA. den här dagen har vatir en bra dag.
besökt hannas palats (seriöst så är det forsbackas finaste villa)
sen begav jag mig till stan och kikade julklappar med cornelia innan hon dissa
mig så då åkte jag till köpis och fortsatte jule jakten vilket gav bra resultat
en björn på näremare 40 kg högg man, eller?????
nemen jag är klar med mina julklappar förutom till farfar & magnus,
men jag vet vad jag ska ge till dom båda, troreja?

har precis varit ute och glidit med bilen och dunkar lite iron maden
med en prile uppkörd med pappa ungefär, de gick typ awsome -
alltså varför ska de ta sådan lång tid innan jag har ett körkort när de är
så jävla lätt? bör börja plugga lite teori nu tkr ja fan. jajaaaaaaa.

nu ska jag och emma basta med en älg så sug & svälj och ha en
trevlig kväll, trodde typ jag rimmade där fast jag inte gjorde de.


ensam tjej assåö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0