14:08

men gömorgon i stugan.
igår efter att jag pluggat så mkt tills jag fick skador på hjärnan möte jag upp
min lilla lillesyster och kikade lite på staden innan jag bjöd henne på middag,
självklart ville hon käka på mingel den dummefan, snäll som bjuder jaoo.

sedan traskade vi hem men jag vände snabbt och va ute på äventyr m
petra en sväng, en plockbrikis på interpool blev det bla:


REKOMMMMEEEEEENDERAR DEN STARKT!

iaf så gick man hem i kylan och kröp ner och skypa med älskling tills man dog.'
har vaknat och sminkat mitt fina ansikte och nu ska jag klämma i mig något
innan jag beger mig för en kväll på jobbet som alla andra fredagar..
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0