13:09

sitter med en hot cup of coffie & julmusiken är på här i lägenheten
medans mamma strosar runt och städar lite.

kom precis hem från valbo, har blivit valbogangster igen, va där igår med.
nu idag har jag varit hos sötaste linnea även kallad lellen och gjort nationella i svenska.
 här är en bild så ni förstår vad ordet söt innebär;


måste också berätta "whyy" jag var i valbo i går, tro de eller ej va jag på soffe.
alltså på sofiedahl skolan som hade 50 års jubeleum, de va massa uppträdanden
och grejer, så träffa jag min gamla mentor och såntdär, de var msyigt faktiskt!
förstår ni vilken lååång väg jag och lellen har gått från 8:an på soffe tills nu,
satt och tänkte på de hela bussresan tbx hem nyss, de är sickiiisii, alltså sjukt.

ska dra i mig kaffet och ta en cigg nu, sen ska jag ragga på min morsa så att hon
följer med mig och köper skor. har jobbat i ett halvår på mingel och slitit ut två par
skor redan..... TJA. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0