11:39

sitter och filosoferar framför spegeln och fixar mig.
dagen ser ut på följande , första ska jag träffa upp petra och smida planer.
även föröka hitta någon till julklapp & kläder till nyår.
sedan vid 4 snoret ska jag upp på jöbbet och byta ord med lillen, hämta lön,
och såntdär trams. vi får se om jag orkar mig till valbo sedan också!

btw ;P:P;P;P:;PP här är några av julklapparna jag köpte till mig själv igår.
MAN SKALL VARA SJÄLVGO!


ska fortsätta filosofiera och locka mitt hååååår. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se på fan! Nu ska det fuckas med nya porriga underkläder på självaste julafton! ;)

/ din älskade Linnealellenandersson

2011-12-22 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0