09:47

godmorgon, har precis vaknat, tagit mig en kopp gó kaffe och suttit
ute bland snöflingorna och tagit mig en ciggaret.
hade värsta vinterkänslan nu när jag satt här ute på landet och de snöa,
alltså helt seröst, forsbacka är på landet och jag saknar faktiskt att bo här
ibland, de är så lungt och hamoniskt! så saknar jag ju pappsen vilket gör att
jag känner att jag ska ut hit allt oftare än ca. 1 gång i månaden, de blir ett nyårs
löfte till mig själv, för jag själv mår bra av att vara här faktiskt.

tog en bild när jag va ute nyss;;


ska fixa till mig snart för kl 12:00 ska jag vara hemma hos hanna här i forsbacka
så ska vi fippla lite med projektarbete, sen ska jag vidare på annat men i tell u later
så puss och kram ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0