01:47

men hej kära blogg, kan inte sova för ovanlighetens skull.
kan berätta lite om min dag tänkte ja.

jag vaknade upp i min barndoms by forsbacka där klockan ringde på 7
då jag slet mig upp endast för ett besök hos käftis, alltså tandläkaren.
skolan började inte förns efter lunch men fick iaf lite vett gjort fram tills det.
gick till skolan och gjorde mina business innan ännu en skoldag va avklarad.

efter skolan gick jag och sofiedahls lucia, även kallad min lillesyster till
af.market och köpte massa fejk som vi sedan satt och pysslade med när
cornelia kom in innanför dörrarna här på tattar öster.
då vakades det föda på bordet, kycklingfilé & pompisar, muma om ni frågar mig.
sen blev det inte så mycket mer av dessa 24timmar av dynget förutom att
jag verkligen vill sova nu, en cigg och sen ger jag de ett nytt försök. natti



inge fel att vara självkär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0