20:51

efter att tagit en kaffe på mammas jobb, btw kolla utsikten över gävle vi hade:


efter de gick jag förbi på kalles på en soda och försökte smida lite planer -
dock är jag inte säker på vad jag vill asså, vad pratar jag om undrar ni,
de kan jag tyvärr inte prata om men de är inte så svårt att gissa.

efter de möte jag evelina och åt lite glass på stan och köpte ett par nya dosor &
även lite trosor, storrimmarn?

kom precis "hem" och har kört i mig lite pizza. de vakas förfest hos magnus,
gräbbar & stockholms brudar och jag sitter i mjukisshorts och ska in i duschen snart
för att kika film i min ensamhet eftersom jag ska upp och jobb 7 imörron.
så salooong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0