18:34

mer död än levande i dag vill jag lova!
jobbade lördag & söndag, sov 5 timmar den här helgen och hade värsting utgången.
i lördags va vi hos fipper där jag assisterade feting bartender med real drinks sen blev
de slick osv, riktigt roligt hade jag, riiiiiktigt.

jobbe har gått gött och fint även fast jag mådde mindre bra på söndagen då jag även
stängde helt själv, lillen är så skön så dagarna går liksom förbi till slut.

just nu ligger jag död hos magnus och i dag ska jag faktiskt hem! har varit här i en
vecka nu så kläderna är slut om ni fattar assååå.
ikväll ska jag emma & mamma kolla på "allt för min syster" ha mys så ska börja dra
mig hemåt! höööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0