13:40

BACK IN BUSINESS , DÄRMED BÖRJAR JAG BLOGGA IGEN.

det här sommarlovet har nog varit de sämsta eftersom jag typ bara jobbar men
man ska va glad att man kan få in några extra kulor varje månad, LÖNNING PÅ FREDAG! hi.
men nu kan vi lämna sommarlovet åt sidan för nu är det back on trak sista året.

har varit jätte dutti och köpt kalender, mappar, pennor u name it!
dehär året ska jag ge mig fan på skolan och en jävla massa studentfiranden.
dock kommer jag jobba på helgerna så de kommer bli mycket men de får bli en dvala
de här året, om man orkar vill säga.

just nu sitter jag här på thorens och har precis gjort klart sista delen i marknadsföringen,
har fan fått mvg i alla prov och inlämningar i kusen så de känns riktigt bra.
snart börjar religonkunskapen som är de sista för dagen!  seya sooooon bitches.


BTW SÅ HAR STÄNGNÄS VARIT ÅPÅ BESÖK TYP FÖR EN VECKA SEN!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

fet pusssss

2011-08-30 @ 02:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0