13:38

Men hallå där, i dag är det måndag, ny vecka och nya tag för livets fortsättning.
min helg har gett lite av allt, jobb, familjeliv och en redig utgång.

i fredags började jag med att jobba på dagen innan de va dax att kamma håret för utgång,
jag och några tjejer va och förfesta hos mig innan jag och orrecorre gick till söderhielmska
på 18 årsfest ett tag innan vi traskade till slicken, hade skit roligt och va även skitfull som
ungefär alla senaste gångerna, alltså förut brukade jag typ vara lite "salongs-berusad"
men eftersom cornelia blivit alkis så kanske de smittar av sig när man går ut med henne??

emma och jag va även och åt en glassss innan kräftskivan;


iaf så vaknade mabn upp på lördagen och önskade att man var död, men jag dog aldrig
så jag kirra till mig bakade en äppelpaj och åkte på kräftskiva i forsbacka med min familj
innan jag åkte hem och entligen dog.

söndagen tillbringade jag på mingel och jobbade hela dagen osv. innan jag åklte hem och
fick kööörv hos magnemangeeee. typ så va min helg, TREVLIG VAVAVA?

nu sitter jag i skolan och ska fortsätta med min uppgift. så hejdå.

asså haha, jag och magnus hade en lite snurrisurripurrr så han gjorde en bakgrunds bild på
min mobil som jag såg när jag vaknade när jag skulle iväg att jobba:   HIHIHIh. sötaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0