13:33



men hallåhellå i regnet.
idag är en sån här dag när allt bara känns sådär jobbigt, det regnar, jag har fått
hål i tanden, jag har ont i huvudet osv. men man måste alltid försöka lägga de
på något positivt sätt, always look on the bright side of life...

har haft en lektion och sen på lunchen satte jag mig vid kaffebryggaren och höll på lite
med en religons uppg. som jag absolut inte har någon brodis med, men jag tänker att
jag skulle kunna få en sovmorgon eller liknande nästa vecka, ofta inte värt??

nu är de sista lektionen för i dag, slutar typ 16:40 enligt schemat iaf och efter de ska jag
mysa ner mig i ett solarium, fatta mys?! jajemänsan, nu börjar vi så HEJPA!

bjuder på lite random bilder, alltid lika trevligt va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0