13:13

hallåhallå halliii, nu sitter jag i skolan, igen; fast ska gå soon och möta syster
yster och ledväga henne till african market innan jag börjar i dag.

igår efter skolan storstädade jag lägenheten, super frech blev de, as skönt.
vill verkligen flytta till ett eget place fast de känns som att jag bor själv redan eftersom
mamma bara är hemma typ 2-3 dagar i veckan (annars är hon hos pappa)

anyway, efter att jag städat så åkte jag och solade en sväng innan corre kom till
mig på mysmåndag med popcorn och björn bröder, FILMEN ÄR KUNG, disney är kung!
sen sov vi tsm, cozycozyyy. en fucking goood monday typ.


jamen nu måste jag kila så fuck off and diiie. tjarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0