11:40

sommarlovet börjar dra sig emot sitt slut, även min bloggpause.
jag har i stortsätt jobbat mig igenom det här sommarlovet, fick en ynkla veckas
semester och den va uuuunderbar. det ända speciella jag gjort är grönan en dagstrip,
sen har jag festat dom få gånger jag fått chansen och varit ganska mycket med magnus.

just nu har jag tom. tagit mitt pick&pack och flyttat till magnus i några dagar,
ska inte hem förns måndag tänkte jag mej, dock så jobbar jag ju i helgen. men ANYWAY.

lite mer i stora drag, så har min mamma & pappa börja träffats igen efter att dom haft
skilsmässa när jag gick i 8:an, de är lite wierd men ändå sött tycker jag.
magnus & hans gräbbar håller på att planerar att dom ska åka till norge i ungefär 8månader
och leva som parasiter & jobba för att komma hem med en lite högre slant,
alltså jag blir sjukt ledsen när jag börjar tänka på de, 8 månader i från varandra, okej att man
kommer träffas lite då & då när han kommer hem på helger osv men iAF!
dock har vi bestämt att försöka att hålla ihop när dom åker, om dom åker.
jaaaa hörrunini, på återseende!

några bilder från dagarna här ;

Kommentarer
Postat av: therese

men snyggingarna sophia och nellson!

2011-08-12 @ 19:35:10
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0