.

det handlar om att ge och ta, de kanske inte alltid
funkar även fast man vill att det ska. inget blir som man vill.
kommer sakna dit skratt, dina fula skämt,
allt mysig, din familj, allt bra jag varit med dig om.

jag känner mig mållös, tom, förvirrad.
jag vet inte riktigt vad jag gjort.
det känns varken rätt eller fel.
men jag fäller iaf tårar..

jag älskar dig fortfarande, vill ha dig i mitt liv,
kunna umgås ändå, bara just att de inte funkar nu-
den här tiden eller i det här livet. jag vet inte, bara förvirrad.


Kommentarer
Postat av: Nilsmargrete

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-04-10 @ 14:17:37
URL: http://nilsmargrete.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0