21:03

efter en bra eftermiddag och kväll med mamma som bestått av
en sväng till dollarstore, en promenad i höstvädret,
en minipåskmiddag, manekyr, ett långtbad med hår inpackning
så går det inte att undervika!

"det spelar ingen roll vilket parti vi sammarbetar med
bara vi får igenom vår invandrar politik" asså fuck my as.
jag förstår inte mig på människorna som röstat på SD,
jag menar dom förstör demokratin, SD tycker inte att invandrare
är lika mkt värda som vi svenskar, även fast
de har svensk medborgarskap. och jag menar demokratin handlar
en stordel av att vi människor är likvädiga och har lika mycket rätt
till att bli hörda, har yttrandefrihet - de är fan i mig en grundlag.
jag får iaf inte SD att gå ihop med svenskpolitik och demokratin.
jag skrev i morse att vi fick "välkomna" SD till regeringen,
men FUCK OFF ni är inte välkomna i mina ögon.
tänk bara på invandrare, eller folk med utlänsk bakrund som
kanske sitter hemma nu och är oroliga över framtiden,
hur fan de ska bli här i sverige utifall att dom inte får ihop det med
marojitetröstningen, ne fyfan ..

nu ska jag sätta tankar på annat, vet riktigt inte vad jag
skrivit men haha, mamma pratar inte politik och jag
lärde få ut lite av mina tankar kring detta kaos.
NEEEEEEEEEEEEJ TACK TILL SVERIGEDAMOKRATERNAS
jävla skitpolitik och åsikter.

och om det är någon som ska kommentera
så kommentera fan inte anonymt!

Kommentarer
Postat av: fastesson för bövelen:D

Du måste ju förstå att sverigedemokraterna har också yttrandefrihet. dom ser inte invandrare som mindre värde. dom tycker bara att det skapar problem med så mkt invandring då det inte ens finns nog med jobb åt oss som redan bor i sverige. hur ska det då bli med ännu fler folk.

2010-09-23 @ 20:29:55
Postat av: Jespermaria

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-05-06 @ 13:17:21
URL: http://jespermaria.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0