20:01

men gud - vad är det som händer här i gävle/valbo?
alla har fått typ nå ryck inom förhållande fronten och bara
lagt det på hyllan tydligen, jag vet 4 st som gjort de inom en
vecka som man absolut inte trodde de om, sen helt random att
två st har lappat ihop de med varandra.
jag har ingeting med det att göra , men ändå - lite wierd sådär.

men nu har jag bäddat rent i sängen och tagit en lång varm dusch,
så nu ska de bli skönt att lägga sig och glo lite film.
ställt klockan på 06:15 , så har jag en timme på mig att söla
tills bussen går. visste låter de sjukt? går till bussen typ 07:20 för skola?
ne fyfan.   GONÄTT


klassrummet i dag;
såhär sugen va jag på att visa mig i dag, fintdä.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det var så mycket paparazzis va? ;)

2010-09-06 @ 21:50:24
URL: http://emmabrink.blogg.se/
Postat av: Anonym

wierd jodu, men man ska inte dömma eller något sådant för man har ingen aning om hur de ligger till egentligen. så om man inte vet någonting kan man lika gärna skippa snacket! :)

2010-09-07 @ 20:04:24
Postat av: sophia

asså den som är anonym, för det första sa jag ju att jag inte har något att göra med det. men sen behöver du ju inte ta åt dig eftersom dom jag pratar om har själv kommit till mig och berättat saker och ting

2010-09-07 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0