19:55


fikan med josefine va trevlig, prata en massa politik.
dock börjar jag bli grymt less på det, så jag tycker vi
kan gå till val snart så alla med konstiga , psykåsikter
kan hålla käften. okej, man får tycka vad man vill -
vi lever i demokrati osv. men vissa partier är fan mer som
sekter, och vissa ungdomar är så lätt påverkade och blir
hjärntvättad av allas jävla övertygande, men de är så vi lever..

efter var jag förbi hos mamma på mera kaffe och även så
klippte jag mathias så inkassera man en hundring för ingeting -
men dock behövdes den lillajäveln i min plånbok..
men nu måste jag göra lite homework till samhällskunskapen
sen vill jag äta fucking kukmat!    HEJDOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0