19:09

hola senor-a
jag caroline och cornelia åkte in till storstaden gävle,
kollade på lite dansuppvisning för det va "invigning" av torget.
sedan va vi ut till tattar sätra och kollade på innebandy match,
valbo-sätra, min bror mathias har börjat lira med valbo nu så
de va hans debut med dom så de är klart man kommer och kollar ;>
det blev seger för dom, givet när dom fått pihlajainen spirit in the team.
kanske den bästa söndagen på länge (hatar söndagar)..

nu har jag kommit hem, slängt i hop en paj och sallad som jag
ska bjudna min slitna pappa & syster på, båda ligger död i soffan.
själv så är man påväg att bli sjuk tråkigt nog, finns inte mkt att
göra åt det, de är sånt som går över.  men nu är fooden klart! ciao


bjuder på en bild på snygg cånnie från i går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0