18:55 - tis.

det känns som att jag kommer gå in i väggen snart.
idag åkte jag till skolan 2 timmar innan jag började.
skrev en uppsats på spanska, sen en inlämning på1,5 sida
om abort, efter många om och men så är jag för abort,
varsegod att wajna över det så kan jag försvara mig efter
läst hela jävla abortlagen ungefär.

så jävla sliten över skolan, inge sömn och sen ligger
de en feting sak och trycker över mig -
men de tänker jag inte skriva här för de är typsikt en
såndär sak som folk bara säga för att dom skriker för
att få uppmärksamhet , så de knipper vi om.

i morgon åker emma och pappa till finland så då får jag
huset för mig själv ända till söndag, ganska skönt faktiskt.

till bringar fan hela livet med min klass nu för tiden:




nu ska jag gå iväg till korren med emma och köpa candy,
manäterjuförtvå? sen blir de somna till tv.  PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0