16:16

nu är jag hemma igen, en sväng till köpis och
även förbi pappsen för att hämta lite grejer.

jag mår kanske inte tipptopp men vadfan.
NU TAGGAR VI FÖR EN GRYM LÖRDAG KVÄLL SOPHIA!
har tagit ett bad, trimma ben och muttan ;> hehe
precis blåst håret osv.



såhär ser kvällen planer ut:
klockan 17:30 beger jag mig till my bbf, alltså cornelia dahlin där
vi ska frecha till partylooken och höja partypulsen.
sedan tar vi bussen där ellen och kanske linnea kommer hoppa på
och sen vidare till brynäs hem till stina, min nya classmate.

de kommer folk från uppsala - de kommer troligen bli grymt trevligt.
nya folk - inte samma gammla gävlebor liksom ;>   
nu ska ja göra mig reda att anlända.  pussen!

Kommentarer
Postat av: Abdulmari

Great site. Good info

2011-03-04 @ 09:02:15
URL: http://abdulmari.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0