20:56

ja, sitter topless med en snus i käften.
de händer inte vardag, men pappa ska massera mig och
jag duschader nyss så de är igen ide att klä på sig?
sen att han lärde prata i mobilen i ett halvår först va en
annan sak liksom.     fast nu blev han typ klar! 
BRB massage,

mhh, lagom skönt iaf. mamma är bättre på massage
än pappa iaf, den saken är då klart! tjejer är mer
finkänsliga inom allt såntdär - så sant.

nu ska jag få tag på conne, vänta nurå.
aokej hon har valt att ignorera mig , precis som alla
andra mina vänner. jag är misslyckad, emo och helt
värdelös. jag har entligen insett de i dag. hejdå


om man inte blir accepterad för den man är så är det ju så.
så länge mans tår för dne man är,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0