23:43

typiskt sent kvälls inlägg.
i helgen ska jag göra något galet, eller alltså.
förra helgen gjorde jag något jag inte gjort detta år,
de är lite personligt - but anyway, jag trotsa massa tankar
och andra och mina egna åsikter och gjorde det.
AND IT FEELT GOOD.

sen trotsade jag allt emot mig själv efter 4 år och
lirade handboll, och det kändes också grymt jävla
bra, lite små stolt över mig själv(har knappt kunnat
gått på två dagar, men de va värt de)!!!!!

och en sak till; finns en sån jävla clean boy i detta
län så jag vene vart jag ska ta mig till -
fast de va inge mer men den saken eftersom jag har
min älskade cornelia.     SÅ JA, intressanta inlägget? ne
men jag orkar inte sova. ska typ färga håret eller typ
något annat onödigt nu.  hejdå

umeå i sommras;








vill fan åka bort från gävle, typ i helgen eller nästa
bara åka! finns äbndå inget här som försvinner över en helg, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0