torsdag

tjena gangsters, älska blogg.se - funka r typ aldrig.
anyway så har jag varit på en intrisant föreläsning
idag om humanister, erik hete killen som höll i den,
och efteråt gick jag förbi honom så börja han prata.
han sa att jag ställde bra frågor och undrade om jag
inte skulle gå med eftersom jag höll med om mycket
han sa osv. men jag tackade fakiskt nej.
(för er som inte vet va humanist är kolla:http://www.unghum.se/)

sen efter har jag varit på hälsovården för att
få nya resept osv. , ska fixa till mina hudproblem nu!

sen har de hänt en liten personligsak så jag blir hemma
hos mamma med henne för hon behöver sällskap.
skitsamma.      vihörs!



jag älskar min mamma mer en allt -
jaag hoppas allt blir bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och din mamma är så lik varandra, ni är jätte fina! :)

2010-10-07 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0