sophia pihlajainens humor är kung

ett gott knull förlänger livet, någon mer en jag som känner
att dom kommer bli över 90 nu ?   
"citat från en person": ehh, iaf efter den här helgen..

nu är jag hemma och sitter och myser med min
bästa kompis(kaffe-koppen heter han). jag är helt död.
men jag funderar fortfarande på om man ska dra på
sig träningskläderna och gå upp på hallen och kolla
om man har någon handbollstalang kvar?  skulle va skoj.
vi får se, de är om 2 timmar ,okej? ja okej.

ja alltså jag pratar ju med mig själv hela tiden
enligt en person så ni vet. alltså just nu sitter jag och
pratar med mig sjäkv alltså, eller?

tröttnacke, hörs sen.
 

orka lira handboll med lillesyrran när hon kommer kötta
mig tills döden?


Kommentarer
Postat av: denise

Jag har utmanat dig på bloggish min =)

2010-10-12 @ 17:00:19
URL: http://deniseg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0