söndag

godmorgon, eller jag har varit vaken ett tag.
men det är så trevligt att vakna upp med typ feting
förkylnigen, känns som man lever i en bubbla.

skulle igentligen åkt till bolänge till aqua-badhuset,
roligt liv att när man väl ska göra något annorlunda, roligt
så kan man inte för man ska bli fucking sjuk..

ska städa rummet, kanske plugga och typ bara dö idag.
tror helt seriös att jag kommer få ögoninflamation,
för mina ögon svider och det rinner och dom är uppsvälda.
inte fan har man tid att vara sjuk eller.


nu kom emma och malin, dom hade lite rajraj
igår så dom är inte så pigga.
kanske kan tvinga dom att kolla på film med mig, hehe! 
pussen och kramen och smeken och kyssen osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0