SÖNDAG

mathias; jag har bortamatch imrogon
sophia; själv har man ingabortamatcher att passa.
tessan: du hade ju borta match i natt.
HEHEHEHHEHEHEHE, min humor äger  ;;

jag är sliten som en ner slagen alkis,
sitteroch klämmer imig nudlaroch mår inte skit bra nej.
nunär jag tänker efterhar fredagens ochlördagens utgång
sett i storsätt likadana ut( fix hoscornelia, sen förfesta
i magnus statslägenhet, sen love, ungefär så.)
dessutomhar de varit samma brudar; cornelia linnea
madde saga och jag. ja dedär valite allmäntom helgen.
har gjort mera saker som kollat handbollsmatch osv.

anyway sitter vid emmas dator, ska kika om hon ens ha7r
någon bildjag kan bjussssa på.   POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0