måndag

godmorgon, fan vad skoj med skola igen, har längtat
hela helgen efter att får gå upp före sju för skola......
längtar tills det blir helg igen, abo

mycket trevligt att ögonen hänger till naveln ungefär.
idag ska jag inte göra ett piss förutom skolan.
eller ja träna ikväll kanske, typ feting powerwalken med
cornelia, kanske vavava vad säger du conne? 

måste kila till bussen snart , vi hörs jä'vla fuckerrsss.


vad händer här då madde frykman och markus englund?
madde jag trodde de va du och saga liskom..

Kommentarer
Postat av: sagaaa

haha trodde jag med :(

2010-10-18 @ 23:55:57
Postat av: Anonym

HAHAH VAFAN SOPHIA!!! :O

var ju sanning och konka + alkohol med i allt ..

2010-10-19 @ 17:29:14
URL: http://madeleinef.blogg.se/
Postat av: sophi a

HAHAH,m i know !

2010-10-19 @ 19:59:33
Postat av: Anonym

haha! det var en fyllegrej / fyllespel! engångsgrej! Men saga, du dissar ju mig för .... Men jag vet att innerstinne vill du ha mig!

2010-10-19 @ 23:23:41
URL: http://madeleinef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0