lördag

godmorgon, jag suger på att sova, när jag var tsm
med henrik var jag kung - kunde sova bort dagar typ.
men nu jävlar har jag blivit som en pansionär..

iaf så klev jag upp gjorde feting frulle med managrynsgröt,
ägg, nybakat bröd osv till emma och pappa. söt dotter &
storesyster dom har vavavava?

nu ska jag nog fixa i ordning mig och sedan traska över
till bror och hjälpa honom att städa efter deras rabalder
igår, alltså jag tror ju på karma, om jag är snäll och hjälper
honom att städa, då kanske han kan göra en tjänst till mig
liksom ;; hehe, karma eller utnyttjan? bra fråga.

bjuder på bilder på min tremänning som gifte sig för ett tag sen.
hon är bara två år äldre en mig, redan gift och har ett barn..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0