23:40

action, catfight i forsbacka igår!
en fjortis, en halvpundare och två gangsters rök ihop igår
i forsback cen... hmmm a centrum säger vi(konsum ni vet)
dom tjafsade, skrek, trodde dom va skit coola.
men sen jävlar drog en av gangsterna(the bad one's) ner
pundaren, alltså fjortisens kille osv.
sen sparkade dom lite, så pundaren börja blöda i ansiktet
sen gick jag, de va liksom lite boring. såviste jag inte vems
sida jag va på eftersom jag hatar pundaren & fjortisen
(btw fjortisen är 96a & min granne) iaf så hade tydligen
polisen och ambulansen kommit sen osv.   VÄRSTA ACTION?
eller ne. hoppas fjortisfittans mamma låser in henne så
kanske hon får drunkna i foundation eller något.
jaja, de va iaf care på dom tattarbarnen.

nu ska jag kanske sova, skola och grejer imorgon. gnight

nu bjuder sophia på bilder från hemma hos linus sen i mars:




typ så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0