21:52

verkligheten kommer ikapp på kvällarna.
självförtroendet hamnar i botten, man ångrar vissa saker;
men som jag alltid säger är livet för kort för det,
och man har alltid gjort något för att man velat det.

men jag vill bara veta vad som händer nu.
känner mig inte på hemmaplan, vet inte ens vad jag vill
varför kan jag inte vara som förr och bara vara lonlywolf
och köra mitt egna race och skita i omvärlden.
jag har blivit en jävla mess. jag vill bara ha mitt hightopp
självförtroende och vara mig själv igen nu när jag får vara 
mitt riktiga jag igen. jag älskar fan mitt liv som det är nu!

imorgon är det en nydag, då ska humöret va på fucking
topp som idag, NU VA JAG BRA EMO HÄR .  godnatt

COOOOLASTE B-RUDEN EVER VADFANNNNNNNN ELLÄRf? HJEfLERKL


Kommentarer
Postat av: :)

Jaru man blir en jävla mess när killar kommer in o fuckar livet för en.. :) /random läsare i din blogg

2010-10-12 @ 13:59:33
URL: http://jossiegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0