20:45

godkväll
efter att pissat på annika och gått en kvar tidigare
möte jag alltså¨upp cornelia, blev absolut på bättre humör.
vi tog en förlovningsfika med familycardet , ja ni förstår?
så tyvärr såg jag tjejen som jobbar på donken med en
annan tjej.. (ni vet hon med kort svarthår, skit snygg, smal-,
lite boylook osv) så för mig är det game over.

efter fikat med brustet hjärta blev det köpis en sväng,
köpte en skjorta och ett par legjeans, värmer i hjärtat.
om jag inte var ekonomisk av mig skulle jag ta ut mina
sorger på det, bli shopoholick(stavarN).

iaf så va jag och conne ute på en redig- (längre en vanlig)
powerwalk, sen blev det rockring. känner att jag är i
bättre form redan, eller ja, efter en pizza is back! hehe.

nu blir det ett bad och sådär - SEN MYSA OCH KOLLA PÅ NEMO!
poss.


från någon vecka sen hos limpan:

de där var nästa sista kvällen jag spenderade med henrik.
jag tänker på han, på oss men när ett datorspel blir vald för
en känns det inte värt nå mer, när man inte får något tbx.
jag har valt den här vägen för en anledning och den va starkare
än att välja att stanna kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0