20:30

här sitter jag med med andra öl i handen, värsta vita helgen?
men linnea åker bort imorgon, och hon bjuder.
gratis är alltid gött?
madde & frida är också här, sen vene om kaar och kajen-kajsa
också kommer, sen blir de party för hela slanten.
tyvärr kan inte min älskling vara med, alltså cornelia.
hon har match, den bör vara slut snart så måste slänga
iväg ett sms.  väntaråååååå!
iväntan på svar;
idag va jag iskolan, alltså jag har jobbat aset av mig
den här veckan, ligger inte efter med något förutom att
jag slarvat till de och trodde jag hade tid med matteprovet
nästa vecka men då är nästa osvosv. men jag har en lösning:
de blir plugga lite varje kväll på lovet, som att de blev av?
JAAAAAAAAA, skolan står först på listen i mitt liv.
nu börjar linnea bli klar så vi ska väl sätta igång for real!
och ja, cornelia och dom förlorade.
med älsklingen hade gjort mer en hälften av målen-
HON ÄR GRYM MIN FLICKA. och jag saknar henne..
jaja, jag ska ha skoj nu - hjedå!
bjuder på en sommarbild på linnea;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0