19:43

kristallen gick helt okej, men det gjode nog inte bowlingen, haha.
var typ fjärdegången jag bowlade i mitt liv dock, så jag får ändå
godkänt enligt mig själv, för sämst var jag inte.
det va väl kosigt att fika och bowla med klassen, dock blev jag
lite rastlös efter ett tag. men bättre än typ en mattelektion liskom.
här är lite pict från idag;;



och dom bästa till sist, kungarna av bp2a:


nu är jag hemma hos mamma, ska sova här för hon ska till
stan med samma buss imorgon osv. nu ska jag ligga och myspysa
med henne och sen blir det ju självklart till att kolla på kungarna av
tylösand, ja det är ju liksom gillaknappen på de tv-programmet..
men nuså, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0